Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-20T13:52:23Z-
dc.date.available2022-12-20T13:52:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСамойленко П.В. Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти(хімія)в класичному університеті. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць I Всеукр. наук.-практ.конф.( 23-24 травня 2019р. Івано-Франківськ). Івано-Франківськ : Супрун В.П., 2019. С. 12-15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8429-
dc.description.abstractВ умовах модернізації вищої педагогічної освіти нового осмислення потребує впровадження спеціальності 014. Середня освіта (Хімія) в класичному університеті. Як першочергове постає завдання чіткого визначення очікуваних результатів навчання (компетентностей) здобувача ступеня вищої освіти – бакалавра. Це зумовлює необхідність формування моделі фахівця – майбутнього вчителя хімії, основним конструктором якої є компетентність. Тлумаченню сутності понять «педагогічна компетентність», «професійна компетентність вчителя», «професійно-педагогічна компетентність», встановленню складових моделі професійної компетентності присвячені роботи Н.В.Кузьміної, А.К.Маркової, Л.М.Мітіної та інших дослідників.en_US
dc.publisherТенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць I Всеукр. наук.-практ.конф.en_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутній учитель хіміїen_US
dc.titleКомпетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти(хімія)в класичному університетіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.