Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8429
Назва: Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти(хімія)в класичному університеті
Автори: Самойленко, Павло Васильович
Ключові слова: професійна підготовка
майбутній учитель хімії
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць I Всеукр. наук.-практ.конф.
Бібліографічний опис: Самойленко П.В. Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти(хімія)в класичному університеті. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць I Всеукр. наук.-практ.конф.( 23-24 травня 2019р. Івано-Франківськ). Івано-Франківськ : Супрун В.П., 2019. С. 12-15.
Короткий огляд (реферат): В умовах модернізації вищої педагогічної освіти нового осмислення потребує впровадження спеціальності 014. Середня освіта (Хімія) в класичному університеті. Як першочергове постає завдання чіткого визначення очікуваних результатів навчання (компетентностей) здобувача ступеня вищої освіти – бакалавра. Це зумовлює необхідність формування моделі фахівця – майбутнього вчителя хімії, основним конструктором якої є компетентність. Тлумаченню сутності понять «педагогічна компетентність», «професійна компетентність вчителя», «професійно-педагогічна компетентність», встановленню складових моделі професійної компетентності присвячені роботи Н.В.Кузьміної, А.К.Маркової, Л.М.Мітіної та інших дослідників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8429
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.