Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-20T13:43:56Z-
dc.date.available2022-12-20T13:43:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСамойленко П.В. Індивідуальна освітня траєкторія як засіб формування професійних компетентностей студентів -магістрантів під час педагогічної практики. Майбутнє. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць III Всеукр. наук.-практ. конф. (28 жовтня 2022р. м. Івано-Франківськ). Івано-Франківськ : Супрун В.П., 2022. С. 6-9.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8428-
dc.description.abstractПедагогічна практика є інваріантною складовою в професійній підготовці майбутніх вчителів, що забезпечує набуття компетентностей в умовах реального шкільного освітнього середовища. На сучасному етапі розвитку вищої педагогічної освіти в Україні вбачаємо суперечність між вимогами (програмними компетентностями) освітньо-професійної програми Середня освіта (Хімія) другого (магістерського) рівня вищої освіти та створенням оптимальних умов для формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти з іншими освітніми та професійними кваліфікаціями, отриманими у бакалавріаті. Особливо це протиріччя загострюється під час проходження магістрантами двох шеститижневих виробничих (педагогічних) практик (ІІ та ІІІ семестри). Вирішення цієї проблемної ситуації вбачаємо у проєктуванні та забезпеченні реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) суб’єктів освітнього процесу. Цільовим орієнтиром проєктування ІОТ виступає прогнозна матриця компетентностей вчителя хімії закладу загальної середньої освіти та спеціалізованої освіти.en_US
dc.publisherМайбутнє. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць III Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяen_US
dc.subjectформування професійних компетентностей студентівen_US
dc.subjectстуденти-магістрантиen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.titleІндивідуальна освітня траєкторія як засіб формування професійних компетентностей студентів -магістрантів під час педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.