Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8428
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, Павло Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T13:43:56Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T13:43:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Самойленко П.В. Індивідуальна освітня траєкторія як засіб формування професійних компетентностей студентів -магістрантів під час педагогічної практики. Майбутнє. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць III Всеукр. наук.-практ. конф. (28 жовтня 2022р. м. Івано-Франківськ). Івано-Франківськ : Супрун В.П., 2022. С. 6-9. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8428 | - |
dc.description.abstract | Педагогічна практика є інваріантною складовою в професійній підготовці майбутніх вчителів, що забезпечує набуття компетентностей в умовах реального шкільного освітнього середовища. На сучасному етапі розвитку вищої педагогічної освіти в Україні вбачаємо суперечність між вимогами (програмними компетентностями) освітньо-професійної програми Середня освіта (Хімія) другого (магістерського) рівня вищої освіти та створенням оптимальних умов для формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти з іншими освітніми та професійними кваліфікаціями, отриманими у бакалавріаті. Особливо це протиріччя загострюється під час проходження магістрантами двох шеститижневих виробничих (педагогічних) практик (ІІ та ІІІ семестри). Вирішення цієї проблемної ситуації вбачаємо у проєктуванні та забезпеченні реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) суб’єктів освітнього процесу. Цільовим орієнтиром проєктування ІОТ виступає прогнозна матриця компетентностей вчителя хімії закладу загальної середньої освіти та спеціалізованої освіти. | en_US |
dc.publisher | Майбутнє. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти: збірн. наук. праць III Всеукр. наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | en_US |
dc.subject | формування професійних компетентностей студентів | en_US |
dc.subject | студенти-магістранти | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.title | Індивідуальна освітня траєкторія як засіб формування професійних компетентностей студентів -магістрантів під час педагогічної практики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Індивідуальна освітня траєкторія як засіб формування професійних компетентностей студентів -магістрантів під час педагогічної практики.pdf | 194.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.