Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.contributor.authorСемененко, К.С.-
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-20T13:37:10Z-
dc.date.available2022-12-20T13:37:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСамойленко П.В., Семененко К.С., Білоус О.В. Можливості вивчення теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»як засіб проєктування індивідуальної освітньої траєкторії студента під час педагогічної практики. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Вінниця : ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського 2021. №1. С. 94-111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8427-
dc.description.abstractМетою дослідження є з’ясування особливостей методичних підходів вивчення періодичного закону в шкільному курсі хімії та вибудовування ІОТ студента для її реалізації під час педагогічної практики. Визначено основні завдання: проаналізувати навчальні програми з хімії з погляду використання відповідного науково-методичного підходу вивчення періодичного закону, періодичної системи та будови атома; обґрунтувати послідовність навчального матеріалу теми за логічного наукового-методичного підходу; запропонувати варіанти проєктування та реалізації ІОТ під час педагогічної практики. У ході роботи застосовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, аналогії, а також гіпотетико-дедуктивний метод. Показано, що у методиці навчання хімії визнаними є три науково-методичні підходи вивчення періодичного закону, періодичної системи хімічних елементів та будови атома: історичний, логічний, історико-логічний. Виявлено, що у сучасній навчальній програмі з хімії проєктується вивчення навчального матеріалу з теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» без урахування зазначених науково-методичних підходів. У ході структурування навчального матеріалу теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» нами встановлено послідовність змісту згідно з логічним науково-методичним підходом. Проєктування ІОТ студента на період педагогічної практики передбачає урахування низки суб’єктивних та об’єктивних факторів, що зумовлюють вибір науково-методичного підходу вивчення теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». Вирішальними серед них є рівень пізнавальних можливостей студента та учнів, рівень розвитку професійно-педагогічної мотивації студента. Визначені етапи реалізації ІОТ студента (прогностичний, діагностувальний, проєктувальний, мобілізаційний, процесуально-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний, коригувальний) розглядаються у контексті можливостей вивчення конкретної теми. У перспективі планується реалізація під час педагогічної практики спроєктованих індивідуально-освітніх траєкторій студентів з подальшою перевіркою їх ефективності.en_US
dc.publisherНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинськогоen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectнавчальна програма з хіміїen_US
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяen_US
dc.subjectнауково-методичні підходи до вивчення темиen_US
dc.subjectметод графівen_US
dc.titleМожливості вивчення теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»як засіб проєктування індивідуальної освітньої траєкторії студента під час педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.