Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8426| Назва: | Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін |
| Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна Самойленко, Павло Васильович |
| Ключові слова: | освітньо-професійне середовище педагогічної практики професіоналізм майбутнього вчителя індивідуальна освітня траєкторія професійно-педагогічні компетентності |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Український педагогічний журнал |
| Бібліографічний опис: | Білоус О.В., Самойленко П.В. Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін. Український педагогічний журнал. 2021. №2. С. 61-71. |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізу моделей освітнього середовища в психолого-педагогічних дослідженнях. Констатовано, що для набуття професіоналізму майбутніми вчителями необхідне створення специфічного освітньо-професійного середовища педагогічної практики. Виявлено інваріантні складові зазначеного середовища та фактори, що впливають на успішність проєктування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студента-практиканта. З’ясовано шляхи збагачення освітньо-професійного середовища педагогічної практики задля створення можливості задоволення індивідуальних освітніх потреб, намірів і прагнень студентів та набуття ними професіоналізму. Ефективність функціонування освітньо-професійного середовища педагогічної практики визначається за результатами сформованості професійно-педагогічних компетентностей студентів на рефлексивно-оцінювальному етапі її проведення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8426 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін.pdf | 563,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.