Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-20T13:23:29Z-
dc.date.available2022-12-20T13:23:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБілоус О.В., Самойленко П.В. Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін. Український педагогічний журнал. 2021. №2. С. 61-71.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8426-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу моделей освітнього середовища в психолого-педагогічних дослідженнях. Констатовано, що для набуття професіоналізму майбутніми вчителями необхідне створення специфічного освітньо-професійного середовища педагогічної практики. Виявлено інваріантні складові зазначеного середовища та фактори, що впливають на успішність проєктування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студента-практиканта. З’ясовано шляхи збагачення освітньо-професійного середовища педагогічної практики задля створення можливості задоволення індивідуальних освітніх потреб, намірів і прагнень студентів та набуття ними професіоналізму. Ефективність функціонування освітньо-професійного середовища педагогічної практики визначається за результатами сформованості професійно-педагогічних компетентностей студентів на рефлексивно-оцінювальному етапі її проведення.en_US
dc.publisherУкраїнський педагогічний журналen_US
dc.subjectосвітньо-професійне середовище педагогічної практикиen_US
dc.subjectпрофесіоналізм майбутнього вчителяen_US
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічні компетентностіen_US
dc.titleОсвітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.