Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8426
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Самойленко, Павло Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T13:23:29Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T13:23:29Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О.В., Самойленко П.В. Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін. Український педагогічний журнал. 2021. №2. С. 61-71. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8426 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу моделей освітнього середовища в психолого-педагогічних дослідженнях. Констатовано, що для набуття професіоналізму майбутніми вчителями необхідне створення специфічного освітньо-професійного середовища педагогічної практики. Виявлено інваріантні складові зазначеного середовища та фактори, що впливають на успішність проєктування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студента-практиканта. З’ясовано шляхи збагачення освітньо-професійного середовища педагогічної практики задля створення можливості задоволення індивідуальних освітніх потреб, намірів і прагнень студентів та набуття ними професіоналізму. Ефективність функціонування освітньо-професійного середовища педагогічної практики визначається за результатами сформованості професійно-педагогічних компетентностей студентів на рефлексивно-оцінювальному етапі її проведення. | en_US |
dc.publisher | Український педагогічний журнал | en_US |
dc.subject | освітньо-професійне середовище педагогічної практики | en_US |
dc.subject | професіоналізм майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | en_US |
dc.subject | професійно-педагогічні компетентності | en_US |
dc.title | Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітнє професійне середовище педагогічної практики як умова набуття професіоналізму майбутніми вчителями природничих дисциплін.pdf | 563.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.