Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-20T12:46:56Z-
dc.date.available2022-12-20T12:46:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБілоус О.В., Самойленко П.В. Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірн. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. 23 грудня 2020р. Дніпро : КЗВО «ДАНО ДОР», 2020. С.91-94.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8417-
dc.description.abstractРозглянуто різні підходи до визначення понять «дискурс», «професійно-орієнтований дискурc», «педагогічний дискурс». Відповідно до різних видів діяльності вчителя проаналізовано типи професійно-орієнтованого дискурсу. Обґрунтовано використання різних типів і жанрів дискурсу при підготовці до пропедевтичної та виробничої (педагогічної) практики.en_US
dc.publisherПроблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірн. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectдискурсen_US
dc.subjectпрофесійно-орієнтований дискурсen_US
dc.subjectпедагогічний дискурсen_US
dc.subjectпедагогічна ситуаціяen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectпедагогічний проєктen_US
dc.subjectЯ-висловлюванняen_US
dc.subjectнаслідуванняen_US
dc.subjectдосвідen_US
dc.titleПрофесійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.