Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8417
Назва: Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Самойленко, Павло Васильович
Ключові слова: дискурс
професійно-орієнтований дискурс
педагогічний дискурс
педагогічна ситуація
моделювання
педагогічний проєкт
Я-висловлювання
наслідування
досвід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірн. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Білоус О.В., Самойленко П.В. Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірн. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. 23 грудня 2020р. Дніпро : КЗВО «ДАНО ДОР», 2020. С.91-94.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто різні підходи до визначення понять «дискурс», «професійно-орієнтований дискурc», «педагогічний дискурс». Відповідно до різних видів діяльності вчителя проаналізовано типи професійно-орієнтованого дискурсу. Обґрунтовано використання різних типів і жанрів дискурсу при підготовці до пропедевтичної та виробничої (педагогічної) практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8417
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.