Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8417| Назва: | Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики |
| Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна Самойленко, Павло Васильович |
| Ключові слова: | дискурс професійно-орієнтований дискурс педагогічний дискурс педагогічна ситуація моделювання педагогічний проєкт Я-висловлювання наслідування досвід |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірн. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. |
| Бібліографічний опис: | Білоус О.В., Самойленко П.В. Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірн. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. 23 грудня 2020р. Дніпро : КЗВО «ДАНО ДОР», 2020. С.91-94. |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто різні підходи до визначення понять «дискурс», «професійно-орієнтований дискурc», «педагогічний дискурс». Відповідно до різних видів діяльності вчителя проаналізовано типи професійно-орієнтованого дискурсу. Обґрунтовано використання різних типів і жанрів дискурсу при підготовці до пропедевтичної та виробничої (педагогічної) практики. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8417 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики.pdf | 224,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.