Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-20T12:35:59Z-
dc.date.available2022-12-20T12:35:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБілоус О.В., Самойленко П.В. Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії освітньої траєкторії студента у ході педагогічної практики. Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наук. праць. Суми, 2020. № 1(15). С. 83-91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8416-
dc.description.abstractМетою статті є з’ясування підходів до проєктування індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента під час педагогічної практики. У ході роботи застосовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, аналогії, а також гіпотетико-дедуктивний метод. Вирізнено структурні компоненти індивідуальної освітньої траєкторії студента та основні етапи її реалізації у ході педагогічної практики. Пропозиції авторів дослідження про структурні компоненти та етапи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії можуть бути ураховані керівниками педагогічної практики в університеті для здійснення індивідуалізації навчання. Встановлено, що індивідуальна освітня траєкторія майбутнього вчителя – це унікальний шлях особистісного й професійного розвитку і саморозвитку, що передбачає вибір студентом змісту, методів, форм, засобів і темпу досягнення самостійно визначених цілей за педагогічної підтримки педагога-наставника; збагачення суб’єктного досвіду студента шляхом «занурення» у шкільне освітнє середовище під час педагогічної практики; організація рефлексивних процесів самодетермінації особистості; прояв суб’єктної готовності до прийняття нового типу діяльності в освітньому просторі. Структурними компонентами індивідуальної освітньої траєкторії студента під час педагогічної практики є: визначення особистої життєвої і професійної перспективи, встановлення цілей педагогічної практики, діагностика індивідуально-психологічних особливостей студента, проєктування власної освітньої та професійної діяльності, збагачення суб’єктного досвіду студента різноманіттям взаємодії у шкільному освітньому середовищі, захист результатів педагогічної практики та рефлексія. Основними етапами реалізації індивідуальної освітньої траєкторії є: прогностичний, діагностувальний, проєктувальний, мобілізаційний, процесуально-діяльнісний, оцінювальнорефлексивний, коригувальний. У подальшому планується дослідження динаміки розвитку професійних компетентностей студента під час реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в умовах неперервної педагогічної практики.en_US
dc.publisherАктуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наук. працьen_US
dc.subjectіндивідуалізаціяen_US
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяen_US
dc.subjectіндивідуальна освітня програмаen_US
dc.subjectіндивідуальний освітній маршрутen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічні компетентностіen_US
dc.subjectжиттєва і професійна перспективаen_US
dc.subjectособистісний і професійний саморозвитокen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.titleПроєктування індивідуальної освітньої траєкторії освітньої траєкторії студента у ході педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.