Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8416
Назва: | Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії освітньої траєкторії студента у ході педагогічної практики |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна Самойленко, Павло Васильович |
Ключові слова: | індивідуалізація індивідуальна освітня траєкторія індивідуальна освітня програма індивідуальний освітній маршрут професійно-педагогічні компетентності життєва і професійна перспектива особистісний і професійний саморозвиток педагогічна практика |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наук. праць |
Бібліографічний опис: | Білоус О.В., Самойленко П.В. Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії освітньої траєкторії студента у ході педагогічної практики. Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наук. праць. Суми, 2020. № 1(15). С. 83-91. |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є з’ясування підходів до проєктування індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента під час педагогічної практики. У ході роботи застосовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, аналогії, а також гіпотетико-дедуктивний метод. Вирізнено структурні компоненти індивідуальної освітньої траєкторії студента та основні етапи її реалізації у ході педагогічної практики. Пропозиції авторів дослідження про структурні компоненти та етапи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії можуть бути ураховані керівниками педагогічної практики в університеті для здійснення індивідуалізації навчання. Встановлено, що індивідуальна освітня траєкторія майбутнього вчителя – це унікальний шлях особистісного й професійного розвитку і саморозвитку, що передбачає вибір студентом змісту, методів, форм, засобів і темпу досягнення самостійно визначених цілей за педагогічної підтримки педагога-наставника; збагачення суб’єктного досвіду студента шляхом «занурення» у шкільне освітнє середовище під час педагогічної практики; організація рефлексивних процесів самодетермінації особистості; прояв суб’єктної готовності до прийняття нового типу діяльності в освітньому просторі. Структурними компонентами індивідуальної освітньої траєкторії студента під час педагогічної практики є: визначення особистої життєвої і професійної перспективи, встановлення цілей педагогічної практики, діагностика індивідуально-психологічних особливостей студента, проєктування власної освітньої та професійної діяльності, збагачення суб’єктного досвіду студента різноманіттям взаємодії у шкільному освітньому середовищі, захист результатів педагогічної практики та рефлексія. Основними етапами реалізації індивідуальної освітньої траєкторії є: прогностичний, діагностувальний, проєктувальний, мобілізаційний, процесуально-діяльнісний, оцінювальнорефлексивний, коригувальний. У подальшому планується дослідження динаміки розвитку професійних компетентностей студента під час реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в умовах неперервної педагогічної практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8416 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії освітньої траєкторії студента у ході педагогічної практики.pdf | 388.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.