Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-20T10:54:27Z-
dc.date.available2022-12-20T10:54:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБілоус О.В., Самойленко П.В. Педагогічна практика як чинник професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Наукові записки Вінницького держ.пед.ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. Вінниця, 2021 №65 С.55-62.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8408-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи до визначення поняття «професійний саморозвиток». Розкрито функції професійного саморозвитку особистості майбутнього педагога. Визначено етапи педагогічної практики, зазначено їх сутнісні характеристики. Показано особливості організації педагогічної взаємодії та шляхи створення освітнього середовища на кожному з етапів для професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Розкрито зміст, методи, форми кожного з етапів неперервної педагогічної практики, зорієнтованих на професійний саморозвиток майбутнього вчителя.en_US
dc.publisherНаукові записки Вінницького держ.пед.ун-ту ім. Михайла Коцюбинськогоen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectпрофесійний саморозвитокen_US
dc.subjectфункції професійного саморозвиткуen_US
dc.subjectфактори професійного саморозвиткуen_US
dc.subjectкомпоненти професійного саморозвиткуen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectсамовдосконаленняen_US
dc.subjectдіалогова взаємодіяen_US
dc.titleПедагогічна практика як чинник професійного саморозвитку майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.