Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8408
Назва: Педагогічна практика як чинник професійного саморозвитку майбутнього вчителя
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Самойленко, Павло Васильович
Ключові слова: педагогічна практика
професійний саморозвиток
функції професійного саморозвитку
фактори професійного саморозвитку
компоненти професійного саморозвитку
самореалізація
самовдосконалення
діалогова взаємодія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Наукові записки Вінницького держ.пед.ун-ту ім. Михайла Коцюбинського
Бібліографічний опис: Білоус О.В., Самойленко П.В. Педагогічна практика як чинник професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Наукові записки Вінницького держ.пед.ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. Вінниця, 2021 №65 С.55-62.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи до визначення поняття «професійний саморозвиток». Розкрито функції професійного саморозвитку особистості майбутнього педагога. Визначено етапи педагогічної практики, зазначено їх сутнісні характеристики. Показано особливості організації педагогічної взаємодії та шляхи створення освітнього середовища на кожному з етапів для професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Розкрито зміст, методи, форми кожного з етапів неперервної педагогічної практики, зорієнтованих на професійний саморозвиток майбутнього вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8408
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.