Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8395
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпова, Ірина Гораціївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T08:26:09Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T08:26:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Карпова І. Г. Освітньо-виховна роль участі студентської молоді в реалізації громадських проєктів для вразливих верств населення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузів. зб. наук. пр. молод. вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Гельветика, 2020. Вип. 30. Т. 4. С. 34-39. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8395 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується важливість громадянського виховання студентської молоді та її підготовки до активної громадської діяльності через участь у соціальних проєктах. Розкривається суть соціальної активності молоді, формування та розвитку її професійної та громадянської компетентності. На основі соціологічних досліджень визначаються причини пасивності й низької соціальної мобільності молоді, що не дозволяють їй повною мірою реалізувати свій лідерський і особистісний потенціал. У статті акцентовано увагу на ролі викладачів закладів вищої освіти у формуванні соціальних і людських цінностей студентської молоді, її психологічної підготовки для допомоги вразливим верствам населення. Дослідження обґрунтовує важливість освітньо-виховного аспекту під час формування громадської свідомості студентської молоді. Під час розкриття та вивчення змісту основних форм залучення студентської молоді до реалізації громадських проєктів визначено соціальні й особистісні ефекти від цієї діяльності. Встановлено, що без нових форм і методів, адекватних сучасному розвитку інформаційного глобалізованого світу, залучення молоді до реалізації громадських проєктів стає майже неможливим, а тому викладачі мають опановувати як прогресивні інформаційні технології, так і нові форми роботи з молоддю на засадах поваги, культурного й професійного детермінізму. | en_US |
dc.publisher | Дрогобич: Гельветика | en_US |
dc.subject | активність молоді | en_US |
dc.subject | вразливі верстви населення | en_US |
dc.subject | громадські проєкти | en_US |
dc.subject | громадянське виховання | en_US |
dc.subject | соціальна мобільність | en_US |
dc.subject | студентська молодь | en_US |
dc.title | Освітньо-виховна роль участі студентської молоді в реалізації громадських проєктів для вразливих верств населення | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітньо-виховна роль участі студентської молоді.pdf | 369.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.