Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8389
Назва: Роль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного віку
Автори: Дерев’янко, Світлана Петрівна
Ключові слова: сім’я
діти дошкільного віку
емоційний інтелект
психіка
психологія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Дерев’янко С. П. Роль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти і сім’ї: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Всеукр. наук. практ. конф. (Умань, 25 лист. 2021 р.). Умань, 2021. С. 35 – 38.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування емоційного інтелекту дитини-дошкільника наразі є актуальною та привертає увагу науковців у зв’язку з поширенням даних сучасних досліджень стосовно значущої ролі емоційної обізнаності та емоційної саморегуляції у становленні здорової гармонійної особистості. Саме у дитячому дошкільному віці, коли психіка є більш гнучкою і здатність до набування знань особливо виражена, формування емоційного інтелекту може відбуватися найбільш ефективно, але при умові наявності сприятливих для цього обставин, пов’язаних передусім з впливовими сімейними чинниками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8389
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.