Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-12-16T12:36:15Z-
dc.date.available2022-12-16T12:36:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Емоційний інтелект у структурі творчого професійного потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освіти. Актуалізація творчого професійного потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук. практ. конф. (Умань, 12 лист. 2021 р.). / за ред. Гаврилюка С. М. Умань : Візаві, 2021. С. 24 – 627.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8385-
dc.description.abstractВивчення проблеми творчого професійного потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освіти є вкрай важливим у зв’язку з поширенням у сучасному суспільстві ідей творчого саморозвитку, плекання власних творчих здібностей з метою їх реалізації у професійній діяльності. З нашої точки зору, пильна увага щодо дослідження зазначеної проблематики буде сприяти удосконаленню програми підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти та актуалізує необхідність у тренінговому розвитку певних особистісних якостей, майбутніх фахівців.en_US
dc.publisherУмань : Візавіen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectмайбутні фахівціen_US
dc.titleЕмоційний інтелект у структурі творчого професійного потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.