Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-15T13:13:01Z-
dc.date.available2022-12-15T13:13:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБілоус О.В., Самойленко П.В Особливості педагогічної практики майбутніх учителів природничих дисциплін на другому (магістерському )рівні вищої освіти. Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб.наук.праць. Суми : Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2020. №2(16). С.110-120.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8366-
dc.description.abstractМетою статті є визначення структури педагогічної практики у магістратурі та з’ясування можливостей реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) здобувачів вищої освіти в умовах освітньо-професійного середовища педагогічної практики. У ході роботи застосовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, аналогії, а також гіпотетико-дедуктивний метод. Визначено типи компетентностей, що формуються під час педагогічної практики у магістратурі: гностична, проєктувальна, конструктивна, організаційна, комунікативна, прогностична, оцінювально-аналітична, рефлексивна. До переліку зазначених типів нами додано дискурсивну компетентність задля усвідомлення шляхів саморозвитку майбутнього вчителя через використання інтерактивних властивостей наративів. Інтегровані завдання є засобом розвитку професійних компетентностей та забезпечують рефлексивне осмислення актуального стану їх розвитку. Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії передбачає включення інваріантної складової, що враховує вимоги професійного стандарту та стандарту вищої освіти зі спеціальності. При складанні індивідуальної освітньої програми серед запропонованих інваріантних інтегрованих завдань студенти мають можливість вільно обирати їх по семестрах.en_US
dc.publisherАктуальні питання природничо-математичної освіти : зб.наук.працьen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectосвітньо-професійне середовище педагогічної практикиen_US
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяen_US
dc.subjectіндивідуальна освітня програмаen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічні компетентностіen_US
dc.subjectінтегровані завданняen_US
dc.subjectінваріантна складова індивідуальної освітньої траєкторіїen_US
dc.subjectпроєктування індивідуальної освітньої траєкторіїen_US
dc.titleОсобливості педагогічної практики майбутніх учителів природничих дисциплін на другому (магістерському )рівні вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.