Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8366
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Самойленко, Павло Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-15T13:13:01Z | - |
dc.date.available | 2022-12-15T13:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О.В., Самойленко П.В Особливості педагогічної практики майбутніх учителів природничих дисциплін на другому (магістерському )рівні вищої освіти. Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб.наук.праць. Суми : Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2020. №2(16). С.110-120. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8366 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є визначення структури педагогічної практики у магістратурі та з’ясування можливостей реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) здобувачів вищої освіти в умовах освітньо-професійного середовища педагогічної практики. У ході роботи застосовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, аналогії, а також гіпотетико-дедуктивний метод. Визначено типи компетентностей, що формуються під час педагогічної практики у магістратурі: гностична, проєктувальна, конструктивна, організаційна, комунікативна, прогностична, оцінювально-аналітична, рефлексивна. До переліку зазначених типів нами додано дискурсивну компетентність задля усвідомлення шляхів саморозвитку майбутнього вчителя через використання інтерактивних властивостей наративів. Інтегровані завдання є засобом розвитку професійних компетентностей та забезпечують рефлексивне осмислення актуального стану їх розвитку. Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії передбачає включення інваріантної складової, що враховує вимоги професійного стандарту та стандарту вищої освіти зі спеціальності. При складанні індивідуальної освітньої програми серед запропонованих інваріантних інтегрованих завдань студенти мають можливість вільно обирати їх по семестрах. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб.наук.праць | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | освітньо-професійне середовище педагогічної практики | en_US |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | en_US |
dc.subject | індивідуальна освітня програма | en_US |
dc.subject | професійно-педагогічні компетентності | en_US |
dc.subject | інтегровані завдання | en_US |
dc.subject | інваріантна складова індивідуальної освітньої траєкторії | en_US |
dc.subject | проєктування індивідуальної освітньої траєкторії | en_US |
dc.title | Особливості педагогічної практики майбутніх учителів природничих дисциплін на другому (магістерському )рівні вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості педагогічної практики майбутніх учителів природничих дисциплін на другому (магістерському )рівні вищої освіти.pdf | 492.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.