Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8330
Назва: Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Мехед, Д.Б.
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність
заклади вищої освіти
рухові якості
майбутні вчителі біології та основ здоров'я
Дата публікації: 2022
Видавництво: Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.; Полтава
Бібліографічний опис: Мехед О. Б. , Мехед Д. Б. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / за заг. ред. проф. С.І. Дубініна. Полтава, 2022. С. 177-179
Короткий огляд (реферат): У статті описано результати особливостей формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів біології та основ здоров’я за впровадження ІКТ, що дозволило визначити критерії й показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців педагогів: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-усвідомлюваний і особистісний. Також виділено три рівні сформованості їх здоров’язбережувальної компетентності. В узагальненому вигляді це дозволяє обґрунтувати комплекс педагогічних умов, що забезпечують оптимальне функціонування розглянутого процесу, дають можливість визначити вихідні позиції, стан сформованості здоров’язбережувальної компетентності, розробити методику її формування в майбутніх фахівців педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8330
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.