Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNesterchuk, Inna-
dc.contributor.authorMatsuka, Viktoriia-
dc.contributor.authorBalabanyts, Anzhelika-
dc.contributor.authorSkarha, Oleksandra-
dc.contributor.authorPivnova, Liliia-
dc.contributor.authorKondratenko, Iryna-
dc.contributor.authorКондратенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-12-12T12:44:36Z-
dc.date.available2022-12-12T12:44:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationNesterchuk I., Matsuka V., Balabanyts A., Skarha O., Pivnova L. and Kondratenko I. Tools and Development Drivers for the Gastronomic Tourism. Economic Affairs, Vol. 67, No. 04, pp. 579-587, September 2022en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8329-
dc.description.abstractThe article examines the concept and features of gastronomic tourism, its history and its importance in the modern world. It is noted that gastronomic tourism meets all the requirements in transitioning from a service economy to an experience economy. The basis of gastronomic tourism is an authentic product identified by territorial characteristics and can attract tourists to the region. Gastronomic tourism is based on the concept of knowing and exploring, eating, tasting and enjoying the gastronomic culture of a region or country. The uniqueness of gastro tourism is highlighted as it links such policy development and integrated planning, product development and packaging, promotion and marketing, distribution and sales, and operations and services in tourism destinations, which are vital core activities in the tourism value chain. У статті розглядаються поняття та особливості гастрономічного туризму, його історія та значення в сучасному світі. Зазначається, що гастрономічний туризм відповідає всім вимогам при переході від економіки послуг до економіки досвіду. Основою гастрономічного туризму є автентичний продукт, ідентифікований за територіальними ознаками та здатний залучити туристів у регіон. Гастрономічний туризм базується на концепції пізнання та дослідження, їжі, смаку та насолоди гастрономічною культурою регіону чи країни. Підкреслюється унікальність гастротуризму, оскільки він поєднує розробку політики та інтегроване планування, розробку продукту та упаковку, просування та маркетинг, розповсюдження та продаж, а також операції та послуги в туристичних напрямках, які є життєво важливими основними видами діяльності в туристичному ланцюжку створення вартості.en_US
dc.publisherEconomic Affairsen_US
dc.subjectGastronomic excursionsen_US
dc.subjectauthentic farmen_US
dc.subjectdevelopment driversen_US
dc.subjecthospitality sectoren_US
dc.subjectgastronomic cultureen_US
dc.subjectgastronomic tourismen_US
dc.subjectгастрономічні екскурсіїen_US
dc.subjectавтентичний хутірen_US
dc.subjectдрайвери розвиткуen_US
dc.subjectсектор гостинностіen_US
dc.subjectгастрономічна культураen_US
dc.subjectгастрономічний туризмen_US
dc.titleTools and Development Drivers for the Gastronomic Tourismen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tools and Development Drivers for the Gastronomic Tourism.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.