Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305
Назва: The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development
Автори: Nosko, M.
Mekhed, O.
Nosko, Yu.
Bahinska, O.
Zhara, H.
Griban, G.
Holovanovа, I.
Носко, Микола Олексійович
Мехед, Ольга Борисівна
Носко, Юлія Миколаївна
Багінська, Ольга Володимирівна
Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: health-promoting technologies
physical development
motor qualities
health
students
здоров’ярозвивальні технології
заклади вищої освіти
рухові якості
майбутні вчителі біології та основ здоров'я
Дата публікації: 2022
Видавництво: Acta Balneologica
Бібліографічний опис: Nosko M., Mekhed O., Nosko Yu., Bahinska O., Zhara H.,. Griban G., Holovanovа I. (2022). The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development. Acta Balneologica, 5(171), 469-473. doi: 10.36740/ABAL202205116.
Короткий огляд (реферат): Aim: To investigate the impact of training sessions on the ground of health-promoting technologies upon students’ physical development in higher educational institutions. Materials and Methods: A group of 50 female students aged 17 to 22 was under our observation for a year. All of them were divided into the experimental (E) and the control (C) groups. The E group female students (n=25) were regularly involved in training sessions using health-promoting technologies, the C group female students (n=25) did not take part in this type of activities. У статті описано результати вивчення впровадження здоров’ярозвиваючих технологій на фізичний розвиток здобувачів вищої освіти. Відмічено розвиток показників рухових здібностей у осіб, що регулярно відвідували заняття протягом року порівняно з представницями контрольної групи, які не отримували регулярного фізичного навантаження. Статистично достовірну різницю після проведення експерименту показали результати показників статичної рівноваги, вестибулярної стійкості, точності оцінки силових, часових та просторових параметрів рухів у представниць експериментальної групи. Відмічено позитивну динаміку при вивченні показників загальної фізичної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development.pdf469.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.