Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8301
Назва: Методичні рекомендації щодо організації й проведення педагогічної практики студентів ІІІ – ІV курсів
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: педагогічна практика
методичні рекомендації
історія
шкільний курс історії
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Кулик І. О. Методичні рекомендації щодо організації й проведення педагогічної практики студентів ІІІ – ІV курсів : навч.-метод. посібник для студ. освітнього ступеня «Бакалавр» спец. 014.03 «Середня освіта. Історія» / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г Шевченка; Інститут історії та соціогуманітарних дисциплін імені О. М. Лазаревського; Кафедра педагогіки і методики викладання історії та суспільних дисциплін. Чернігів, 2020. 51 с.
Короткий огляд (реферат): Пріоритетним завданням сучасної вищої освіти є формування у студентів професійної компетентності, створення оптимальних умов для набуття педагогічного досвіду. Професійна компетентність викладача – це єдність його теоретичної і практичної готовності здійснювати педагогічну діяльність. Для цього потрібно знати педагогічну теорію та уміти застосовувати її на практиці. Одним із засобів успішної підготовки студентів до роботи вчителя є педагогічна практика, під час якої майбутні педагоги оволодівають сучасними методами організації освітнього процесу. Педагогічна практика займає важливе місце у підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності. В процесі проходження практики студенти оволодівають професійними уміннями і навичками, вчаться творчо і самостійно застосовувати набуті знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8301
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (іст)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.