Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8291
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Бивалькевич, Леонід Мстиславович | - |
dc.contributor.author | Перинський, Юрій Євгенійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T10:15:42Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T10:15:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О. О., Бивалькевич Л. М., Перинський Ю. Є. Вплив соціальної рефлексії на професійне спілкування викладача педагогічного закладу вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 129-136. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8291 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити вплив соціальної рефлексії на ефективність професійного спілкування викладачів педагогічних закладів вищої освіти. Методологія. Вплив соціальної рефлексії на ефективність професійного спілкування викладачів педагогічного закладу вищої освіти перевірено під час педагогічного експерименту. Учасники – магістранти педагогічних спеціальностей 6 закладів вищої освіти України, зокрема ЕГ – 110 осіб, КГ – 104 осіб. Констатувальний етап проведено на початку навчання в магістратурі (на основі результатів вступних тестувань, вхідних тестувань із психолого-педагогічних дисциплін). Для визначення рівня сформованості окремих компонентів досліджуваного феномену використано такий інструментарій: мотиваційного – методику «Purpose in life Test» (Сrumbaugh & Maholick (1964)), анкету «Оцінювання власної потреби у формуванні соціальної рефлексивності»; когнітивного – тестові завдання з педагогічних і психологічних аспектів досліджуваного феномену, педагогічні задачі; діяльнісного – метод спостереження під час проходження магістрантами педагогічної практики в закладах вищої освіти, методику «Диференціал психосоціального розвитку» В. О. Ільїна; оцінного – методику визначення рівня розвитку рефлексивності А. В. Карпова і методику А. Бережнової «Рефлексія на саморозвиток». Для визначення загальної оцінки використано методику А. Наслєдова. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | соціальна рефлексія | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | професійне спілкування | en_US |
dc.subject | викладач | en_US |
dc.title | Вплив соціальної рефлексії на професійне спілкування викладача педагогічного закладу вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив соціальної рефлексії на професійне спілкування викладача педагогічного закладу вищої освіти.pdf | 368.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.