Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8288
Назва: Розробка дизайну поліграфічної рекламно-інформаційної продукції для абітурієнтів
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Волочок, Юлія
Носовець, Наталія Михайлівна
Ключові слова: рекламна поліграфічна продукція
дизайн
заклад вищої освіти (ЗВО)
абітурієнт
календар
плакат
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Пискун О., Волочок Ю., Носовець Н. Розробка дизайну поліграфічної рекламно-інформаційної продукції для абітурієнтів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 87-92. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито роль дизайну поліграфічної рекламно-інформаційної продукції у виборі випускниками шкіл – майбутніми абітурієнтами – закладу вищої освіти для подальшого навчання і оволодіння певною професією. Представлено результати проведеного опитування випускників шкіл щодо чинників, які впливають на їхній вибір ЗВО, та місця поліграфічної продукції в цьому виборі, її актуальності для юнаків на сучасному етапі. Найбільшу нашу увагу зосереджено на особливостях дизайну таких видів поліграфії, як фірмовий календарик і рекламний плакат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8288
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.