Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8284
Назва: Вибір сервісу відеоконференцій для забезпечення дистанційної освіти
Автори: Джевага, Григорій Васильович
Ключові слова: дистанційна освіта
цифрові технології навчання
відеоконференція
управління навчанням
Google Meet
Zoom
Skype
Microsoft Teams
Covid-19
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Джевага Г. В. Вибір сервісу відеоконференцій для забезпечення дистанційної освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 49-54. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Перехід закладів загальної середньої і вищої освіти у дистанційну форму навчання створює нові умови щодо організації і матеріально-технічного забезпечення цього процесу. Необхідно усвідомлювати, що для ефективності передачі інформації від вчителя чи викладача до учнів чи студентів важливо оперувати зручним і функціональним інструментом дистанційного зв’язку. Такими на сьогоднішній день виступають сервіси відеоконференцій: Google Meet, Zoom, Skype, Microsoft Teams. Для раціонального вибору сервісу важливо визначити критерії, за якими їх можна порівнювати: технічні вимоги до параметрів і ресурсу комп’ютерної техніки, кількість одночасного підключення учасників освітнього процесу, можливість модерації відеоконференції, застосовування мультимедійних технології та засобів візуалізації вербальної інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8284
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.