Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8281
Назва: Система критеріального оцінювання підготовки майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності в закладах освіти
Автори: Носко, Микола Олексійович
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: заклади освіти
здобувачі освіти
критеріальний підхід
система оцінювання
соціально-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Носко М. О., Мехед О. Б. Система критеріального оцінювання підготовки майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності в закладах освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 33-37. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду актуальних питань критеріального оцінювання підготовки педагогів до здійснення соціально-педагогічної діяльності. Запропоновано теоретичний аналіз специфіки провадження вказаного виду діяльності у контексті освітніх нормативних документів. Розглянуто особливості та визначено умови використання критеріального оцінювання в процесі професійної підготовки здобувачів освіти у закладі вищої освіти. Метою статті є визначення актуальних питань використання системи критеріального оцінювання в ході підготовки майбутніх вчителів до здійснення соціально-педагогічної діяльності у закладах освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8281
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.