Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8271
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T12:16:54Z | - |
dc.date.available | 2022-12-06T12:16:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Янченко Т. В. Освіта дітей з інвалідністю: історико-педагогічний дискурс. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 17 (173) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 112-116. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8271 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – аналіз досвіду організації та змісту навчання дітей з інвалідністю у першій третині ХХ ст. Методологія. За для досягнення мети дослідження, результати якого викладені в статті, було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, синтез, узагальнення. Історико-компаративістський метод дав змогу здійснити оцінку феномена навчання дітей з інвалідністю в історико-педагогічному контексті, визначити особливості вітчизняного історико-педагогічного досвіду, порівняти історичні та сучасні тенденції розвитку інклюзивної освіти. Наративний і герменевтичний методи забезпечили збір, опис і оцінку історико-педагогічних фактів, що стосуються освіти дітей з інвалідністю, поєднання їх у єдине ціле у певній послідовності, взаємозалежності й обумовленості, урахування суспільно-політичного контексту розвитку освіти у першій третині ХХ ст. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | дитина з інвалідністю | en_US |
dc.subject | «дефективна» дитина | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | спеціальна освіта | en_US |
dc.title | Освіта дітей з інвалідністю: історико-педагогічний дискурс | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освіта дітей з інвалідністю історико-педагогічний дискурс.pdf | 291.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.