Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8270
Назва: Порівняльний аналіз предметів вітчизняних дисертаційних досліджень з питань осмислення постаті вчителя (1985–2015 рр.)
Автори: Смоліна, Світлана Володимирівна
Ключові слова: вітчизняна педагогіка
вітчизняні дослідження
постать учителя
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Порівняльний аналіз предметів вітчизняних дисертаційних досліджень з питань осмислення постаті вчителя (1985–2015 рр.). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 17 (173) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 93-96. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено порівняльному аналізу предметів досліджень у вітчизняних дисертаціях (роки захисту: з 1985 по 2015 рік) з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці. Порівняльний аналіз проводився шляхом виявлення дисертацій зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, які присвячено вивченню певного аспекту постаті вчителя. З метою порівняльного аналізу дисертації було поділено за періодами, відповідно до освітніх і суспільних змін в Україні. Результатом аналізу є встановлення аспектів постаті вчителя, які є перспективними для подальших досліджень. Мета роботи: проаналізувати дослідження, захищені з 1985 по 2015 роки зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, присвячені вивченню постаті вчителя, за періодами; провести їх кількісне та якісне порівняння; окреслити напрямки подальших розвідок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8270
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.