Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікітіна, Наталія Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T10:18:29Z | - |
dc.date.available | 2022-12-06T10:18:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Нікітіна Н. Читання як вагомий інструмент формування критичного мислення у здобувачів освіти. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 78-87. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – виявити тенденції розвитку/занепаду читання серед учнівської та студентської молоді; визначити вплив читання на формування та розвиток критичного мислення здобувачів освіти. Методи дослідження. Досліджувана проблема розглянута в контексті розвитку світової науково-критичної думки. Науковий пошук здійснювався за допомогою такого методологічного інструментарію: сукупності підходів (герменевтичного та парадигмального); принципів (об’єктивності та системності). У дослідженні використано такі методи: теоретичні (аналіз, синтез, систематизація та узагальнення) та емпіричні (анкетування , спостереження, бесіда). | en_US |
dc.publisher | New Inception | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | інформаційне перевантаження | en_US |
dc.subject | аргументація | en_US |
dc.subject | аналітичні навички | en_US |
dc.title | Читання як вагомий інструмент формування критичного мислення у здобувачів освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Читання як вагомий інструмент формування критичного мислення у здобувачів освіти.pdf | 476.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.