Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБахмат, Наталія-
dc.date.accessioned2022-12-06T09:49:19Z-
dc.date.available2022-12-06T09:49:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБахмат Н. Методична компетентність вчителя в умовах інклюзивного навчання. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 52-61.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8259-
dc.description.abstractМета статті – проаналізувати наукові здобутки в питанні інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти та визначити структуру методичної компетентності вчителів в умовах інклюзивного навчання. Методи дослідження. Для визначення ступеня розкриття проблеми дослідження застосовано комплексний підхід; використано методи системного аналізу науково-педагогічної літератури, індукції і дедукції, абстрагування та конкретизації, порівняння, що дали можливість розкрити методологічні та теоретичні засади, категоріальний апарат дослідження; пояснення й обґрунтування для формулювання висновків дослідження.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпереваги інклюзивного навчанняen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectкомпоненти методичної компетентностіen_US
dc.titleМетодична компетентність вчителя в умовах інклюзивного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.