Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCавчук, Борис-
dc.contributor.authorВисочан, Леся-
dc.date.accessioned2022-12-05T13:05:24Z-
dc.date.available2022-12-05T13:05:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationCавчук Б., Височан Л. Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 44-51.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8258-
dc.description.abstractМета статті полягає в тому, щоб, спираючись на доробок західних теоретиків і практиків коучингу та його українських інтерпретаторів, з’ясувати сутність і основні структурні компоненти коучингової техніки «сильних запитань» та визначити можливі підходи і шляхи її ефективного використання в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. Методологія дослідження орієнтована на творче використання двох теоретичних блоків: перший стосується базових засад коучингу як унікальної філософії життя та ефективного інструменту особистісного і професійного розвитку людини; другий – українського досвіду обґрунтування сутності, структуризації, типології інших базових і специфічних характеристик педагогічних технологій. Використано теоретичні методи наукового дослідження: індукція і дедукція, узагальнення, порівняння, контент-аналіз.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectкоучингen_US
dc.subjectінструменти коучингуen_US
dc.subjectтехніка «сильних запитань»en_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectвикладач закладу вищої освітиen_US
dc.titleОсобливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.