Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8258
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Cавчук, Борис | - |
dc.contributor.author | Височан, Леся | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-05T13:05:24Z | - |
dc.date.available | 2022-12-05T13:05:24Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Cавчук Б., Височан Л. Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 44-51. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8258 | - |
dc.description.abstract | Мета статті полягає в тому, щоб, спираючись на доробок західних теоретиків і практиків коучингу та його українських інтерпретаторів, з’ясувати сутність і основні структурні компоненти коучингової техніки «сильних запитань» та визначити можливі підходи і шляхи її ефективного використання в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. Методологія дослідження орієнтована на творче використання двох теоретичних блоків: перший стосується базових засад коучингу як унікальної філософії життя та ефективного інструменту особистісного і професійного розвитку людини; другий – українського досвіду обґрунтування сутності, структуризації, типології інших базових і специфічних характеристик педагогічних технологій. Використано теоретичні методи наукового дослідження: індукція і дедукція, узагальнення, порівняння, контент-аналіз. | en_US |
dc.publisher | New Inception | en_US |
dc.subject | коучинг | en_US |
dc.subject | інструменти коучингу | en_US |
dc.subject | техніка «сильних запитань» | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | викладач закладу вищої освіти | en_US |
dc.title | Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань».pdf | 383.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.