Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-05T12:54:34Z-
dc.date.available2022-12-05T12:54:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКисла О., Коваль В. Проблема підручникотворення в Україні: сучасний підручник – який він?. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 22-29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256-
dc.description.abstractМета статті полягає у розкритті особливостей сучасних підходів до підручникотворення в контексті запровадження Концепції НУШ. Методологія. У статті застосовано основні положення діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного, аксіологічного, акмеологічного підходів на засадах взаємоузгодженості та відповідності меті дослідження. Для її реалізації також обрано теоретичні методи (аналізу нормативних документів України, психолого-педагогічної і методичної літератури, навчальних програм для початкової школи; зіставлення; індукції та дедукції; систематизації й узагальнення) та власний досвід експертизи проєктів підручників для 2, 3, 4 класів ЗЗСО, поданих на конкурс. Наукова новизна. На основі власного досвіду участі в експертизі електронних версій підручників для НУШ «Я досліджую світ» виявити специфіку побудови підручників нового покоління.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectпідручникотворенняen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectінтегрований підхідen_US
dc.subjectмодернізація змісту освітиen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleПроблема підручникотворення в Україні: сучасний підручник – який він?en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.