Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256
Назва: Проблема підручникотворення в Україні: сучасний підручник – який він?
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: підручникотворення
Нова українська школа
компетентнісний підхід
інтегрований підхід
модернізація змісту освіти
Україна
Дата публікації: 2022
Видавництво: New Inception
Бібліографічний опис: Кисла О., Коваль В. Проблема підручникотворення в Україні: сучасний підручник – який він?. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 22-29.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у розкритті особливостей сучасних підходів до підручникотворення в контексті запровадження Концепції НУШ. Методологія. У статті застосовано основні положення діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного, аксіологічного, акмеологічного підходів на засадах взаємоузгодженості та відповідності меті дослідження. Для її реалізації також обрано теоретичні методи (аналізу нормативних документів України, психолого-педагогічної і методичної літератури, навчальних програм для початкової школи; зіставлення; індукції та дедукції; систематизації й узагальнення) та власний досвід експертизи проєктів підручників для 2, 3, 4 класів ЗЗСО, поданих на конкурс. Наукова новизна. На основі власного досвіду участі в експертизі електронних версій підручників для НУШ «Я досліджую світ» виявити специфіку побудови підручників нового покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.