Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілавич, Галина-
dc.contributor.authorКопчук-Кашецька, Марія-
dc.contributor.authorГаврилів, Марія-
dc.date.accessioned2022-12-05T12:48:25Z-
dc.date.available2022-12-05T12:48:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБілавич Г., Копчук-Кашецька М., Гаврилів М. Організація комунікативної діяльності учнів з особливими освітніми потребами. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 13-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8255-
dc.description.abstractМета статті – проаналізувати комунікативну діяльність учнів з особливими освітніми потребами (далі – ООП) як умову організації інклюзивного освітнього середовища (далі – ІОС) для дітей з ООП, запропонувати авторську методику розвитку комунікативної компетентності учнів з ООП за умов дистанційного навчання, виокремити педагогічні умови забезпечення успішності цього процесу. Методологія. Для реалізації мети дослідження використано загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, що дозволили виявити стан і перспективи дослідження, стали основою для вивчення окресленого питання та формулювання висновків наукової розвідки.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectучні з особливими освітніми проблемамиen_US
dc.subjectорганізація комунікативної діяльностіen_US
dc.subjectМарія Монтессоріen_US
dc.titleОрганізація комунікативної діяльності учнів з особливими освітніми потребамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.