Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorФілон, Лідія Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-20T14:53:14Z-
dc.date.available2020-03-20T14:53:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМузиченко С. В., Філон Л. Г. Професійне становлення майбутніх учителів математики під час проходження педагогічної практики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми. Київ-Вінниця, 2015. Вип. 43. С. 406-415.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/824-
dc.description.abstractПрофесійне становлення майбутніх учителів математики під час проходження педагогічної практики. У статті запропоновано основні напрямки вдосконалення виробничої педагогічної практики студентів математичних спеціальностей 9 педагогічних університетів, що сприятимуть професійному становленню майбутніх вчителів математики з урахуванням сучасних тенденцій розвитку шкільної освіти. Розглянуто специфіку постановки мети уроку математики та визначення очікуваних результатів відповідно до діяльнісного підходу. Вказано на доцільність апробації інтерактивних та інформаційних технологій навчання. Визначено важливість ефективної організації і проведення позакласної роботи студентів.en_US
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблемиen_US
dc.subjectпозакласна роботаen_US
dc.subjectпедагогічна практика студентівen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectмета урокуen_US
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.titleПрофесійне становлення майбутніх учителів математики під час проходження педагогічної практики-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Вінниця.pdf249.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.