Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/824
Назва: Професійне становлення майбутніх учителів математики під час проходження педагогічної практики
Автори: Музиченко, Світлана Василівна
Філон, Лідія Григорівна
Ключові слова: позакласна робота
педагогічна практика студентів
професійне становлення
мета уроку
технології навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми
Бібліографічний опис: Музиченко С. В., Філон Л. Г. Професійне становлення майбутніх учителів математики під час проходження педагогічної практики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми. Київ-Вінниця, 2015. Вип. 43. С. 406-415.
Короткий огляд (реферат): Професійне становлення майбутніх учителів математики під час проходження педагогічної практики. У статті запропоновано основні напрямки вдосконалення виробничої педагогічної практики студентів математичних спеціальностей 9 педагогічних університетів, що сприятимуть професійному становленню майбутніх вчителів математики з урахуванням сучасних тенденцій розвитку шкільної освіти. Розглянуто специфіку постановки мети уроку математики та визначення очікуваних результатів відповідно до діяльнісного підходу. Вказано на доцільність апробації інтерактивних та інформаційних технологій навчання. Визначено важливість ефективної організації і проведення позакласної роботи студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/824
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Вінниця.pdf249.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.