Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Віталій Федорович-
dc.date.accessioned2022-11-14T09:25:33Z-
dc.date.available2022-11-14T09:25:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСавченко В. Ф. Принцип розширеної наступності у формуванні практичних умінь і навичок учнів при вивченні динаміки в старшій школі. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ імені Т.Г. Шевченка, 2010. Вип. 77. С. 142-146.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8235-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема підвищення ефективності процесу формування практичних умінь і навичок учнів старшої школи в умовах упровадження програми, побудованої за концентричним принципом. Пропонується розробка двох лабораторних робіт з динаміки, побудованих на принципі розширеної наступностіen_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectконцентризмen_US
dc.subjectнавчальна програмаen_US
dc.subjectфізикаen_US
dc.subjectлабораторна роботаen_US
dc.subjectсилаen_US
dc.subjectрівновага тілаen_US
dc.subjectдворівнева системаen_US
dc.subjectрозширена наступністьen_US
dc.titleПринцип розширеної наступності у формуванні практичних умінь і навичок учнів при вивченні динаміки в старшій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.