Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8227| Назва: | Формування естетичного сприймання у молодших школярів у процесі використання інтегративних художньо-педагогічних технологій |
| Автори: | Тодосієнко, Наталія |
| Ключові слова: | естетичний розвиток естетичне сприймання молодший шкільний вік інтегровані художньо-педагогічні технології комплекс мистецтв мистецька діяльність |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | New Inception : наук. журнал |
| Бібліографічний опис: | Тодосієнко Н. Формування естетичного сприймання у молодших школярів у процесі використання інтегративних художньо-педагогічних технологій. New Inception : наук. журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2020. № 2. С. 49-58. |
| Короткий огляд (реферат): | Мета статті – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов активізації естетичного сприймання молодших школярів шляхом застосування інтегративних та ігрових художньо-педагогічних технологій. Методологія. Для розв’язання поставлених завдань і досягнення мети використано комплекс методів дослідження: аналіз наукової педагогічної та психологічної літератури з проблеми дослідження; обґрунтування теоретичних засад, педагогічних умов, методів, способів і прийомів підвищення ефективності творчого процесу; опитування, тестування, анкетування, педагогічне спостереження, аналіз результатів творчої діяльності молодших школярів; педагогічний експеримент та математична обробка результатів дослідження. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8227 |
| Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Формування естетичного сприймання у молодших школярів.pdf | 507,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.