Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8225
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до попередження булінгу в учнівському колективі
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Ключові слова: булінг
булінгова поведінка
учнівський колектив
семінар-тренінг
підготовка вчителя до попередження булінгу
Дата публікації: 2020
Видавництво: New Inception : наук. журнал
Бібліографічний опис: Кисла О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до попередження булінгу в учнівському колективі. New Inception : наук. журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2020. № 2. С. 34-40.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – визначення особливостей підготовки майбутніх учителів початкових класів до попередження булінгу в учнівському колективі. Методологія. Методологічною основою дослідження є ключові положення діяльнісного, особистісно орієнтованого підходів на основі взаємоузгодженості та відповідно до мети дослідження. У процесі дослідження використано теоретичні (аналіз психологічної, педагогічної літератури, статистичних даних – для визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних науковців на досліджувану проблему, визначення напрямів пошуку та понятійно-категоріального апарату; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для визначення логіки дослідження, а також формулювання висновків) та емпіричні (опитування педагогів, студентів для виявлення реального стану проблеми) методи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8225
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.