Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8222
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T12:53:54Z | - |
dc.date.available | 2022-10-17T12:53:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Демченко О. Філософські засади теорії обдарованості в пізнавально-синкретичній складовій підготовки майбутніх вихователів і вчителів початкових класів. New Inception : наук. журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2020. № 2. С. 7-17. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8222 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – обґрунтування важливості пізнавально-синкретичної складової підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми; окреслення системи філософських знань про феномен обдарованості в змісті такої підготовки. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, порівняння, узагальнення і систематизація філософської та психолого-педагогічної літератури) з метою окреслення кола філософських знань про феномен обдарованості, які є основою пізнавально-синкретичної складової підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми, та виділення етапів становлення поглядів на феномен соціальної обдарованості в філософській думці. Наукова новизна. Представлено авторське визначення підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми, визначено зміст її пізнавально-синкретичної складової; виділено етапи становлення поглядів на феномен соціальної обдарованості у філософському дискурсі; показано шляхи реалізації пізнавально-синкретичної підготовки в освітньому процесі закладу вищої освіти. | en_US |
dc.publisher | New Inception : науковий журнал | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | соціальна обдарованість | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми | en_US |
dc.subject | пізнавально-синкретична складова | en_US |
dc.title | Філософські засади теорії обдарованості в пізнавально-синкретичній складовій підготовки майбутніх вихователів і вчителів початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Філософські засади теорії обдарованості.pdf | 470 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.