Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-10-14T12:31:59Z-
dc.date.available2022-10-14T12:31:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Комплекс завдань для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Іноземні мови. 2006. № 2. С. 28-31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8208-
dc.description.abstractКурс України на європейську інтеграцію зумовлює соціальне замовлення суспільства на підготовку кваліфікованих вчителів, які не лише володіють іноземною мовою (ІМ), але й спроможні на належному рівні навчати її інших. Реалізація такого соціального замовлення актуалізує необхідність формування у майбутніх учителів професійної компетенції, а відтак і необхідність формування її складника - професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Актуальність і важливість формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції обумовлена необхідністю педагогічної спрямованості навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Професіоналізація занять дає можливість студентам відчути складність і водночас відповідальність професії вчителя, що, у свою чергу, сприяє підвищенню їхнього інтересу до майбутньої професії.en_US
dc.publisherІноземні мовиen_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectангломовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectкомплекс завданьen_US
dc.titleКомплекс завдань для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.