Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-10-14T12:26:37Z-
dc.date.available2022-10-14T12:26:37Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом. Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції» : тези доповідей (17-18 березня, 2005 р.). Київ, 2005. С. 204-205.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205-
dc.description.abstractПроблема формування соціокультурної компетенції є однією з актуальних в методиці викладання іноземних мов і була об’єктом дослідження багатьох авторів (Н. Ф. Бориско; Н. Д. Гальскова; В. В. Сафонова; С. Г. Тер-Минасо а та ін.). Здійснені дослідження не вичерпують усіх аспектів формування соціокультурної компетенції, зокрема нерозглянутим залишається питання формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції (АГК ) із соціокультурним компонентом.en_US
dc.publisherМіжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції»en_US
dc.subjectвикладання іноземних мовen_US
dc.subjectформування соціокультурної компетенціїen_US
dc.subjectмайбутні учителі англійської мовиen_US
dc.titleФормування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.