Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205
Назва: Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: викладання іноземних мов
формування соціокультурної компетенції
майбутні учителі англійської мови
Дата публікації: 2005
Видавництво: Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції»
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом. Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції» : тези доповідей (17-18 березня, 2005 р.). Київ, 2005. С. 204-205.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування соціокультурної компетенції є однією з актуальних в методиці викладання іноземних мов і була об’єктом дослідження багатьох авторів (Н. Ф. Бориско; Н. Д. Гальскова; В. В. Сафонова; С. Г. Тер-Минасо а та ін.). Здійснені дослідження не вичерпують усіх аспектів формування соціокультурної компетенції, зокрема нерозглянутим залишається питання формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції (АГК ) із соціокультурним компонентом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.