Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205| Назва: | Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом |
| Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна |
| Ключові слова: | викладання іноземних мов формування соціокультурної компетенції майбутні учителі англійської мови |
| Дата публікації: | 2005 |
| Видавництво: | Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції» |
| Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом. Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції» : тези доповідей (17-18 березня, 2005 р.). Київ, 2005. С. 204-205. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема формування соціокультурної компетенції є однією з актуальних в методиці викладання іноземних мов і була об’єктом дослідження багатьох авторів (Н. Ф. Бориско; Н. Д. Гальскова; В. В. Сафонова; С. Г. Тер-Минасо а та ін.). Здійснені дослідження не вичерпують усіх аспектів формування соціокультурної компетенції, зокрема нерозглянутим залишається питання формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції (АГК ) із соціокультурним компонентом. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.