Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-10-14T11:44:12Z-
dc.date.available2022-10-14T11:44:12Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationСтеченко Т.О. Експериментальна перевірка ефективності системи вправ та завдань для формування у майбутніх філологів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2004. Вип. 7. С. 312-321.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8200-
dc.description.abstractПроблема формування у майбутніх філологів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції (ПОАГК) в усному мовленні (УМ) є на сьогодні однією з найактуальніших. Вагомість та значущість цієї проблеми пов’язана, насамперед, із соціальним замовленням суспільства, оскільки існує потреба у фахівцях, здатних здійснювати міжкультурне спілкування на належному рівні та спроможних навчити цього інших. Об’єктивно зумовлена необхідність формування ПОАГК в УМ майбутніх учителів на сучасному етапі розвитку вищої освіти знайшла своє відображення у вимогах Програми з англійської мови для 1-У курсів університетів / інститутів (Програма... 2001).en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності системи вправ та завдань для формування у майбутніх філологів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.