Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8200
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T11:44:12Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T11:44:12Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т.О. Експериментальна перевірка ефективності системи вправ та завдань для формування у майбутніх філологів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2004. Вип. 7. С. 312-321. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8200 | - |
dc.description.abstract | Проблема формування у майбутніх філологів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції (ПОАГК) в усному мовленні (УМ) є на сьогодні однією з найактуальніших. Вагомість та значущість цієї проблеми пов’язана, насамперед, із соціальним замовленням суспільства, оскільки існує потреба у фахівцях, здатних здійснювати міжкультурне спілкування на належному рівні та спроможних навчити цього інших. Об’єктивно зумовлена необхідність формування ПОАГК в УМ майбутніх учителів на сучасному етапі розвитку вищої освіти знайшла своє відображення у вимогах Програми з англійської мови для 1-У курсів університетів / інститутів (Програма... 2001). | en_US |
dc.publisher | Вісник Київського національного лінгвістичного університету | en_US |
dc.title | Експериментальна перевірка ефективності системи вправ та завдань для формування у майбутніх філологів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.