Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/819
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лимар, Юлія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Демченко, Олена | - |
dc.contributor.author | Турчина, Ірина Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T13:13:25Z | - |
dc.date.available | 2020-03-20T13:13:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лимар Ю., Демченко О., Турчина І. Використання філософського діалогу у формуванні навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 16. Т. 1. С. 110-114. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/819 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі вдосконалення форм організації освітнього процесу майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність формування навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів в умовах демократизації освіти. Показано сутність філософського діалогу, методика якого детально описана у працях Guro Hansen Helskog (Норвегія), як методу розвитку навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів. Алгоритм його проведення був презентований викладачам українських закладів вищої педагогічної освіти в межах міжнародного проєкту «Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Норвегії, Україні та Палестині» (CPEA-LT-2017/10037) (напрям «Впровадження демократії в комунікації в освітньому процесі») (2018 рік). Наведено приклади використання філософських вправ у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів спеціальностей 012 «Дошкільна освіта» та 013 «Початкова освіта», розроблених й апробованих викладачами Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка Юлією Лимар та Іриною Турчиною (Україна), викла-ачем Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Оленою Демченко (Україна) на практичних заняттях із педагогічних дисциплін у межах роботи над проєктом. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх педагогів | en_US |
dc.subject | філософський діалог | en_US |
dc.subject | навички демократичного спілкування | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.title | Використання філософського діалогу у формуванні навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання філософського діалогу у формуванні навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів.pdf | 167.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.