Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8199
Назва: Дидактичні передумови формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: майбутні філологи
англомовна граматична компетенція
професійне спілкування викладачі
іноземної мови
Дата публікації: 2002
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Дидактичні передумови формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2002. Вип. 5. С. 280-286.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день в умовах незалежності України, у зв’язку із встановленням дипломатичних відносин із багатьма країнами світу існує потреба у фахівцях, які володіють англійською мовою, визнаною мовою міжнародного професійного спілкування. Саме тому висувають вищі вимоги щодо підготовки викладачів іноземної мови (ІМ). Так, майбутні викладачі ІМ отримують вищу освіту згідно з вимогами програми, в якій домінує подвійна практична мета – формування у майбутніх філологів як комунікативної, так і професійної компетенції (Проект…2001:3). Одним із складників комунікативної компетенції є граматична компетенція, що визначає як «здатність розуміти й висловлювати смисл (значення), продовжувати і розпізнавати фази, побудовані за певними принципами, а не запам’ятовувати і відтворювати їх як готові формули» (Шестюк 2000: 69.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8199
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.