Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-10-12T12:24:23Z-
dc.date.available2022-10-12T12:24:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Методологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 81-91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8194-
dc.description.abstractМета статті – визначити та обґрунтувати методологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Методологія. Науковий пошук та визначення методологічного інструментарію окресленого дослідження здійснювалися завдяки сукупності підходів (холістичний, системний, герменевтичний, синергетичний, парадигмальний), принципів (об’єктивності, поєднання історичного і логічного, системності) і методів (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, структурування, узагальнення) наукового пізнання. Наукова новизна. У статті визначено підходи, принципи, методи, що становлять методологічну основу дослідження розвитку початкової освіти в Україні у визначених хронологічних межах; уточнено поняттєво-категорійний апарат окресленої проблеми; обґрунтовано логіко-структурну модель аналізу розвитку початкової освіти, що дозволяє цілісно представити досліджуваний феномен.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectметодологічні засади дослідженняen_US
dc.subjectрозвиток початкової освітиen_US
dc.subjectнаукові підходи, принципи, методиen_US
dc.subjectпоняттєво-категорійний апаратen_US
dc.subjectлогіко-структурна модельen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleМетодологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.