Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8194
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гавриленко, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T12:24:23Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T12:24:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гавриленко Т. Методологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 81-91. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8194 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – визначити та обґрунтувати методологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Методологія. Науковий пошук та визначення методологічного інструментарію окресленого дослідження здійснювалися завдяки сукупності підходів (холістичний, системний, герменевтичний, синергетичний, парадигмальний), принципів (об’єктивності, поєднання історичного і логічного, системності) і методів (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, структурування, узагальнення) наукового пізнання. Наукова новизна. У статті визначено підходи, принципи, методи, що становлять методологічну основу дослідження розвитку початкової освіти в Україні у визначених хронологічних межах; уточнено поняттєво-категорійний апарат окресленої проблеми; обґрунтовано логіко-структурну модель аналізу розвитку початкової освіти, що дозволяє цілісно представити досліджуваний феномен. | en_US |
dc.publisher | New Inception | en_US |
dc.subject | методологічні засади дослідження | en_US |
dc.subject | розвиток початкової освіти | en_US |
dc.subject | наукові підходи, принципи, методи | en_US |
dc.subject | поняттєво-категорійний апарат | en_US |
dc.subject | логіко-структурна модель | en_US |
dc.subject | Україна | en_US |
dc.title | Методологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні засади дослідження розвитку початкової освіти в Україні.pdf | 544.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.