Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8190
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хижняк, Інна | - |
dc.contributor.author | Вікторенко, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T12:00:22Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T12:00:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Хижняк І., Вікторенко І. Стан сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах НУШ. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 41-51. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8190 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – діагностування рівня розвитку мотивації майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах Нової української школи (НУШ), зіставлення його з рівнем розвитку відповідної мотивації вчителів початкових класів, окреслення продуктивних шляхів підвищення мотивації здобувачів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Методи дослідження. Для досягнення мети автори використали напівструкту-роване наративне дослідження на основі наративної рамки із включенням метафоричних позицій. Результати дослідження було піддано якісному та кількісному аналізу із використанням методів ранжування, кількісного й атрибутивного групування результатів, методу сумарних оцінок та ін. Наукова новизна. Актуальність дослідження базується на особливостях практичної імплементації реформи «Нова українська школа» в українську освітню систему, що, зокрема, полягають у невідповідності між планом проведення реформи і її реальними наслідками. Автори вважають, що найвагоміше значення в подоланні цього розриву має підготовка вмотивованого вчителя, що має глибоке усвідомлення основних інновацій НУШ та прагне до професійної діяльності в умовах її реформування. Для проведення практичного дослідження автори виокремили в мотивації вчителя три основних показники: інноваційний (виявляв ставлення до освітніх інновацій); ціннісний (ілюстрував усвідомлення цінностей НУШ); інтенційний (демонстрував прагнення та особистісні наміри якісно організовувати освітній процес у НУШ у майбутній професійній діяльності). | en_US |
dc.publisher | New Inception | en_US |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | реформа «Нова українська школа» | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.title | Стан сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах НУШ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стан сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів.pdf | 424.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.