Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХижняк, Інна-
dc.contributor.authorВікторенко, Ірина-
dc.date.accessioned2022-10-12T12:00:22Z-
dc.date.available2022-10-12T12:00:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХижняк І., Вікторенко І. Стан сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах НУШ. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 41-51.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8190-
dc.description.abstractМета статті – діагностування рівня розвитку мотивації майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах Нової української школи (НУШ), зіставлення його з рівнем розвитку відповідної мотивації вчителів початкових класів, окреслення продуктивних шляхів підвищення мотивації здобувачів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Методи дослідження. Для досягнення мети автори використали напівструкту-роване наративне дослідження на основі наративної рамки із включенням метафоричних позицій. Результати дослідження було піддано якісному та кількісному аналізу із використанням методів ранжування, кількісного й атрибутивного групування результатів, методу сумарних оцінок та ін. Наукова новизна. Актуальність дослідження базується на особливостях практичної імплементації реформи «Нова українська школа» в українську освітню систему, що, зокрема, полягають у невідповідності між планом проведення реформи і її реальними наслідками. Автори вважають, що найвагоміше значення в подоланні цього розриву має підготовка вмотивованого вчителя, що має глибоке усвідомлення основних інновацій НУШ та прагне до професійної діяльності в умовах її реформування. Для проведення практичного дослідження автори виокремили в мотивації вчителя три основних показники: інноваційний (виявляв ставлення до освітніх інновацій); ціннісний (ілюстрував усвідомлення цінностей НУШ); інтенційний (демонстрував прагнення та особистісні наміри якісно організовувати освітній процес у НУШ у майбутній професійній діяльності).en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectреформа «Нова українська школа»en_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.titleСтан сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах НУШen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.