Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, В. М.-
dc.date.accessioned2020-03-20T09:54:32Z-
dc.date.available2020-03-20T09:54:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДедович В. М. Формування навчально-пізнавальної компетентності в учнів при вивченні розділу «Атомна та ядерна фізика». Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей : зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського нац. ун-ту імені І. Огієнка. Кам’янець-Подільський, 2016. Вип. 22. с. 77-80en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/818-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування навчально-пізнавальної компетентності в учнів при вивченні фізики. В статті визначено основні освітні компетентності та функції, що їх компетентності виконують для особистості: мотиваційно-спонукальну, гностичну, діяльнісну, емоційно-вольову. Автор визначив з освітніх компетентностей: комунікативної, соціально-трудової, самовдосконалення, інформаційної, ціннісно-змістової, загальнокультурної. Навчальний експеримент при вивченні розділу "Атомна і ядерна фізика" підтвердив, що при виконання спеціальних навчальних завдань, які вимагають від учнів активної пізнавальної діяльності, поряд з навчально-пізнавальною компетентністю у школярів формуються й інші компетентності. Також визначено, що формування компетентностей в учнів вимагає внесення істотних змін в навчальні плани та програми, докорінної перебудови навчального процесу та змін у стосунках вчитель-учень.en_US
dc.publisherЗбірник наук. пр. Кам’янець-Подільського нац. ун-ту імені І. Огієнкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітні компетентностіen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальна компетентністьen_US
dc.subjectформування компетентностейen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.titleФормування навчально-пізнавальної компетентності в учнів при вивченні розділу «Атомна та ядерна фізика»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.