Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Назва: | Міжпредметні завдання діяльнісного типу як засіб формування умінь працювати з підручником |
Автори: | Савченко, Олександра Яківна |
Ключові слова: | уривок із останньої праці літературне читання міжпредметні зв’язки молодші школярі початкова школа |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | New Inception |
Бібліографічний опис: | Савченко О. Міжпредметні завдання діяльнісного типу як засіб формування умінь працювати з підручником. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 15-21. |
Короткий огляд (реферат): | На уроках літературного читання, крім читацької і комунікативної компетентностей, цілеспрямовано формується низка інших, з-поміж них здатність до навчання впродовж життя, найважливішим інструментом якої є уміння здобувачів освіти працювати з підручником. Зважаючи на універсальність цього уміння, розкриємо його сутність і види міжпредметних завдань діяльнісного типу, що містять значний потенціал у формуванні ключової компе-тентності. Частину завдань відображено у методичному апараті створених нами підручників «Читання» і «Літературне читання», інші – рекомендовані вчителям в експериментальних матеріалах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187 |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Міжпредметні завдання діяльнісного типу.pdf | 366.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.