Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Олександра Яківна-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:22:25Z-
dc.date.available2022-10-12T11:22:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавченко О. Міжпредметні завдання діяльнісного типу як засіб формування умінь працювати з підручником. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 15-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187-
dc.description.abstractНа уроках літературного читання, крім читацької і комунікативної компетентностей, цілеспрямовано формується низка інших, з-поміж них здатність до навчання впродовж життя, найважливішим інструментом якої є уміння здобувачів освіти працювати з підручником. Зважаючи на універсальність цього уміння, розкриємо його сутність і види міжпредметних завдань діяльнісного типу, що містять значний потенціал у формуванні ключової компе-тентності. Частину завдань відображено у методичному апараті створених нами підручників «Читання» і «Літературне читання», інші – рекомендовані вчителям в експериментальних матеріалах.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectуривок із останньої праціen_US
dc.subjectлітературне читанняen_US
dc.subjectміжпредметні зв’язкиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleМіжпредметні завдання діяльнісного типу як засіб формування умінь працювати з підручникомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжпредметні завдання діяльнісного типу.pdf366.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.