Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMiroshnyk, Iryna-
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2022-10-12T09:33:47Z-
dc.date.available2022-10-12T09:33:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMiroshnyk I. The peculiarities of the future primary school teachers’ soft skills formation during their foreign language professional training. New Inception. 2021. № 1-2. С. 28-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8181-
dc.description.abstractThe purpose of the article is to reveal the peculiarities of the future primary school teachers’ «soft skills» formation during their foreign language professional training at the second (Master’s) level of higher education. Methodology. The theoretical methods (analysis, comparison, generalization and systematization of information); diagnostic methods (pedagogical observation, the survey of the applicants for the second (Master’s) level of higher education of the 013 Primary education specialty, a specially worked out set of the tasks); methods of processing the received data for the quantitative and qualitative analysis of the results of the diagnostic research) have been used in the study. Scientific novelty. The «soft skills» which must be formed in the future primary school teachers during their foreign language professional training have been classified; the peculiarities of the applicants’ for the second (Master’s) level of higher education of the 013 Primary education specialty «soft skills» formation on the basis of a specially worked out set of the communicatively oriented tasks within the «Foreign language (for professional purposes)» discipline have been revealed. Мета статті – розкрити особливості формування «soft skills» у майбутніх учителів початкової школи у процесі їхньої іншомовної професійної підготовки на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, порівняння, узагальнення і систематизація інформації); діагностичні (педагогічне спостереження, опитування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, спеціально розроблений комплекс вправ); методи обробки отриманих даних для кількісного і якісного аналізу результатів діагностичного дослідження. Наукова новизна. У статті вперше розроблено класифікацію «soft skills», які мають бути сформовані у майбутніх учителів початкової школи у процесі їхньої іншомовної професійної підготовки; розкрито особливості формування «soft skills» у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта на основі спеціально розробленого комплексу комунікативно спрямованих вправ у межах навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)».en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subject«soft skills»en_US
dc.subjectfuture primary school teachersen_US
dc.subjectforeign language professional trainingen_US
dc.subjectthe second (Master’s) level of higher educationen_US
dc.subject«soft skills» («м’які» навички)en_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectіншомовна професійна підготовкаen_US
dc.subjectдругий (магістерський) рівень вищої освітиen_US
dc.titleThe peculiarities of the future primary school teachers’ soft skills formation during their foreign language professional trainingen_US
dc.title.alternativeОсобливості формування soft skills у майбутніх учителів початкової школи під час іншомовної професійної підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The peculiarities of the future primary school teachers’.pdf443.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.